Tuesday, January 19, 2010

New Hope For 2010

Hope tahun ni akan lebih baik dari tahun lepas...
Tahun lepas, buat tahun ni lagi berharga becouse pengalaman is the best techear.Tahun ni aku diberi tugas baru ...kena buat new sistem.Aku kena buat banyak surat , aku tak penah buat surat sebelum ni benda yang paling aku tak suka sebenarnya,this is the challenge to me.

Hope this year akan dapat apa yang aku nak...hope jugak blog ni akan terus jadi teman suka duka aku...so boleh la luahkan apa yg terbuku dihati...just my follower yang akan baca...

Sorry la,dari blog menjahitan jadi ruangan memasak sekarang ni jadi ruangan luahan perasaan.
Walaupun pahit hidup sebagai seorang Delexsia hidup perlu diteruskan dan aku perlu hadapi semua ini kerana .....this is story of my life.

No comments:

Post a Comment