Thursday, June 24, 2010

Menjengah diri


Tak baik sebenarnya mengeluh dengan ujian yang datang ni, tetapi kadang-kadang terfikir jugak kenapa aku diuji bergini dengan cara ini ? ADAKAh yang akan aku hadapai nanti lebih dari ujian ini ... kadang-kadang jiwa manusia aku memberontak tidak dapat nak tahan ujian yang Maha ESA.. Aku memohon kepada MU Ynag Maha Esa ,kuatkan jiwa hadapai kemungkinan yang terjadi kerana aku sudah merasa takut dengan apa yang tidak pernah terfikir ianya terjadi. Semua yang belaku rasa macam mimpi..sangat bahagia tetapi kadang-kadang menyambar bagaikan halilintar memanah manganya.....WAhahhh sangat mengerikan...Tetapi Sungguh indah atuaran Mu menyusun setiap titik hujan dan setiap pancaran mentari yang setia menyembah Mu dan memuji kebesaran MU.

Sukurnya aku kerana ujian Mu ini mengingatkan aku, akan kebesaran Mu yang Maha Esa.

P/s: mengagumi kebesaran pencipta

No comments:

Post a Comment