Tuesday, February 2, 2010

I'm 24

Sedar tak sedar dah umur 24 dah...dah macam-macam dah tempoh.2 Feb 2010.. aku cam biasa la.. jarang sambut hari lahir sendiri...Aku x penenah dapat kek birthday, tahun ni aku dapat hadiah birthday cake...hehehehe...suka sangat.. kenkawan kat opis bagi...Terima Kasih lah ye... semua... yang bagi terutama BOS aku yang sedang demam 2....walau pun aku bengan n marah ngan dia... tapi aku n dia tetap baik...bisa la...dah nama pun keja..

1 lg pekara yang selalu kawan-kawan tanya...bila nak kawin.Aku kata aku single semua org x caya kat aku...Adeh pening tak tau nak cakap cam na...Tak kan nak bagi tau aku dah malas nak pikir pasai kawin ni..mau kena taskirah ngan kawan-kawan aku nanti... So cakap le tak yang sesui lagi...Aku dah malas dah nak pikir pasai ada boy..friend ni...kenkadang menakutkan ja.. asa...Malas dah nak cari biar la jodoh 2 datang sendi.

SEKARANG Keja la dulu...bercita dengan dunia aku lagi seronok...baca blog,buat keja opis...yang kenkadang buat mata n otak aku macam nak tekeluar ja dari tempatnya...hehehe..nikmati apa aja peluang yang ada...selagi bekesempatan...

No comments:

Post a Comment