Tuesday, February 9, 2010

My Episot

Blasah la apa pun tajuknya ...tapi aku nak menulis jugak...Hari-hari cam biasa aku dengar my new baby.New baby ni sebenarnya ialah sisten yang aku tengah bangunkan... sekarang aku ngah mekap dia bagi cantik-cantik .

Dalam dok mekap bagi comel-comel ni la.. ada macam-macam benda user nak tukar... letih aku melayan kerenah... dah la 2 buat belagak pandai pulak...perangai itu la yang buat aku lg menyirap....tapi apa boleh buat customer kena la layan..

tapi time buat ni la penyakit lama semua datang balik...sakit telinga.. la migrin la... muntah la...x leh tido la... semua cukup lengkap... naik remas... asa...Tapi apa boleh buat itu le diri aku...

Rupa aku dah macam org isap dadah dah...pasai tdo x menentu..bila nak berakhir pun x tahu la...

No comments:

Post a Comment